سبد خرید 0
دوره آموزش فتوشاپ صفر تا صد

آموزشگاه فنی حرفه ای علم پرور ارائه دهنده دوره های: گرافیک، گردشگری، حسابداری، کامپیوتر، مدیریت خانواده، نقشه کشی با مدرک بین المللی

آموزش فتوشاپ حرفه ای

دوره فتوشاپ فنی حرفه ای

سرفصل های آموزش فتوشاپ فنی حرفه ای
  • آشنایی با مبانی فتوشاپ، محیط فتوشاپ و تنظیمات برنامه
  • آشنایی با منوهای فتوشاپ، کار با لایه ها و ابزارهای آن
  • آشنایی با تنظیمات رنگ، افکت لایه ها و ترکیب آنها
  • آشنایی با روتوش تصاویر و کار با فیلترهای مختلف
  • آشنایی با رنگ، نور و تصاویر، ترسیم و نقاشی
  • آماده سازی فایل جهت چاپ و نمایش دیجیتال
  • و …..

هنرجویان در صورت تمایل می توانند بعد از اتمام دوره آموزشی photoshop، مدرک معتبر و بین المللی از سازمان فنی حرفه ای نیز دریافت نمایند.

آموزش فتوشاپ برای عکاسی

ایجاد عکس های جذاب و شگفت انگیز با تکنولوژی هوش مصنوعی فتوشاپ آسان می شود. از Lens Blur با هوش مصنوعی جدید برای ایجاد یک اثر پرتره خیره کننده در هر عکسی استفاده کنید

444
فتوشاپ با مدرک بین المللی

با ویژگی های جدید هوش مصنوعی مانند: generative fill ،text to image، and text to template در برنامه فتوشاپ تولید محتوای خود را شروع کنید

کمتمن
آموزش فتوشاپ با هوش مصنوعی

در فتوشاپ 2023 یاد می گیرید که با دو ابزار generative fill و generative expand می توانید محتوا را در هر تصویری بصورت خودکار اضافه، حذف و یا گسترش دهید

111
نرم افزار Adobe Illustrator و Adobe Photoshop

طراحی وکتوری با illustrator و ویرایش تصاویر با photoshop دو ابزار مهم برای طراحان وب هستند

Adobe Illustrator

asd
فتوشاپ بهترین دوست شماست

با هوش مصنوعی فتوشاپ، می توانید برای ایجاد تصاویر زیبا، افکت های متنی و پالت های رنگی با دستورات ساده خود را با بالاترین کیفیت خروجی بگیرید

222
بهترین آموزشگاه فتوشاپ در تهران

اگر شما هم به دنبال بهترین دوره آموزش فتوشاپ یا بهترین مرکز آموزش فتوشاپ در تهران هستید، بدون تردید آموزشگاه علم پرور می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما برای شروع آموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای باشد.

ما چندین سال است که دوره های آموزش فتوشاپ فنی حرفه ای را متناسب با نیاز بازار کار و بصورت پروژه محور با هدف ارائه آموزش با کیفیت برای همه ی افراد که به دنبال کسب درآمد برای خود هستند ارائه داده ایم. این دوره آموزش فتوشاپ می تواند منبع ارزشمندی باشد و در پایان دوره هنرجویان می توانند مدرک معتبر و بین المللی فتوشاپ از سازمان فنی حرفه ای کشور نیز دریافت نمایند.

1010
clock 1

زمان مطالعه

6 دقیقه

file 1

دسته بندی

آموزش کامپیوتر

list 1

سطح مقاله

مقدماتی

desk calendar 300x300 1

تاریخ انتشار

19/مهر/1402

سلام، امیدواریم حالتون خوب باشه

نرم افزار فتوشاپ چیست و چه کارهایی می توان با آن انجام داد؟

Adobe Photoshop یک برنامه قدرتمند ویرایش عکس و طراحی گرافیک است که ابتدا در سال 1988 توسط برادران توماس و جان نول توسعه داده شد و بعد از آن در سال 1989، جان نول این برنامه را به Adobe Systems فروخت و شرکت ادوبی این نرم افزار را با نام فتوشاپ در سال 1990 به بازار عرضه کرد.شاید این سوال برای شما پیش بیاید که واقعاً چه کاری می توانید با این نرم افزار انجام دهید؟ در این مقاله سعی می کنیم با لیست کردن قابلیت های برنامه فتوشاپ به این سوال پاسخ دهیم.برای شروع باید بدانید که ادوبی فتوشاپ یکی از قدرتمندترین برنامه های ویرایش تصویر در دنیا است که توسط بسیاری از طراحان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزشگاه علم پرور با آموزش نرم افزار فتوشاپ با کد استاندارد بین المللی و با عنوان دوره فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته کلاس فتوشاپ را مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای برگزار می کند و در انتها مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای به هنرجویان اعطاء می شود، توجه فرمایید دوره آموزش فتوشاپ پیش نیاز دوره های افترافکت و ایندیزاین می باشد 

چرا باید فتوشاپ را یاد بگیرید:

دلایل زیادی برای یادگیری فتوشاپ وجود دارد. اگر علاقه مند به طراحی گرافیک،طراحی وب و یا ویرایش تصاویر هستید ، یادگیری فتوشاپ ضروری است. با این حال:

  • یادگیری فتوشاپ سرگرم کننده است:

در حالی که یادگیری فتوشاپ می‌تواند فرصت‌های شغلی شما را افزایش دهد، در عین حال می‌تواند برای شما نیز مفید باشد، چه از فتوشاپ برای روتوش تصاویر استفاده کنید، چه برای ایجاد نقاشی دیجیتال و یا ساختن یک GIF متحرک،در هر صورت یادگیری فتوشاپ می تواند برای شما مفید باشد.

  • فتوشاپ می تواند به شما کمک کند شغلی پیدا کنید:

برای کسانی که به تازگی وارد بازار کار شده اند، فتوشاپ می تواند یک مهارت عالی برای کمک به شما باشد. بسیاری از مشاغل به مهارت فتوشاپ نیاز دارند، به ویژه در زمینه طراحی مانند: طراحی گرافیک، طراحی وب سایت یا طراحی رابط کاربری (UX) این مورد صادق است. شرکت ها اکثرا جهت استخدام شخصی را ترجیح می دهند که بتواند به طور حرفه ای با فتوشاپ کار کند و در بازار کار رقابتی، یادگیری مهارت فتوشاپ می تواند به متمایز شدن شما از سایر متقاضیان کمک کند.

  • با فتوشاپ درآمد کسب کنید:

هنگامی که فتوشاپ را یاد گرفتید، می توانید از راه های مختلف درآمد کسب کنید. فرصت های شغلی فراوان برای روتوش تصاویر با فتوشاپ یا مشاغل تمام وقت با حقوق مناسب برای کسانی که مایل به یادگیری مهارت مرتبط و کار در زمینه طراحی گرافیک هستند وجود دارد. تمامی این موارد امکان کسب درآمد را برای شما فراهم می کند.

  • یادگیری فتوشاپ می تواند سریع باشد:

اگر می‌خواهید مهارت‌ فتوشاپ را به طور عمیق و کاربردی یاد بگیرید و در اخر مدرک معتبر بین المللی دریافت نمایید،پیشنهاد می کنیم در دوره آموزشی فتوشاپ شرکت کنید تا مهارت‌ های لازم و ضروری جهت ورود به بازار کار و یا انجام امور شخصی را کسب نمایید.

بازار کار فتوشاپ و پریمیر چگونه است؟

دوره فتوشاپ فنی حرفه ای در آموزشگاه علم پرور با اهداف مختلفی همچون: طراحی سایت، تولید محتوا، عکاسی، روتوش عکس، تصویرسازی، معماری، طراحی لوگو، ساخت بنر و غیره برگزار می شود. نرم افزارهای Adobe Photoshop و Adobe Premiere دو برنامه بسیار پرکاربرد در دنیای طراحی گرافیک و ویرایش ویدیو هستند. این دو ابزار مکمل همدیگر هستند و در صنایع مختلفی مانند: تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب، طراحی وب، ویرایش ویدیو و تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد و برای کسانی که علاقه مند به این موارد هستند بازار کار بسیار خوب با درآمد بالا در ایران، آلمان، کانادا و بصورت کلی در خارج از کشور وجود دارد.

مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای ( معتبر و بین المللی):

در پایان دوره، مدرک بین المللی فتوشاپ از سازمان فنی و حرفه ای برای هنرجویان صادر می شود که قابل ترجمه در 187 کشور جهان می باشد که جهت استخدام یا مهاجرت می توانند از مزایای این مدارک بهره مند شوند. برخی از مزایای یادگیری فتوشاپ در آموزشگاه علم پرور:

  • دریافت گواهی بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • استفاده از مربیان و اساتید برجسته با کارت مربیگری
  • پشتیبانی دوره در شبکه های اجتماعی توسط استاد مربوطه
  • فضای آموزشی مجهز و پیشرفته با امکان ضبط کلاس
  • آموزش بر اساس سرفصل های استاندارد فنی حرفه ای

جهت دریافت پکیج کامل آموزش فتوشاپ فنی حرفه ای بر روی لینک روبرو کلیک نمایید …

آشنایی با برخی از کاربردهای نرم افزار فتوشاپ ⇐

  • ویرایش عکس و تصویر با فتوشاپ:

یکی از کارهایی که می توانید با فتوشاپ انجام دهید، توانایی آن در ویرایش عکس است.بعنوان مثال از طریق آن می توانید: 1) رنگ ها را تقویت کنید، کنتراست اضافه کنید یا وضوح و تاری را تنظیم کنید 2) شخصی را به یک تصویر اضافه کرده و عکس های قدیمی را اصلاح کنید 3) چندین عکس را با هم ترکیب کرده و یا آنها را برش دهید.اساساً،هر ایده یا تصوری برای ویرایش یک عکس دارید، می توانید آن را با فتوشاپ انجام دهید.

  • ایجاد یک نقاشی دیجیتال:

فتوشاپ، فراتر از ویرایش عکس چه کاری می تواند انجام دهد؟ خب، این روزها بیشتر نقاشی‌ ها، کارتون‌ ها، جلد کتاب‌ها و سایر آثار هنری که می‌بینید،با کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ طراحی شده اند.البته فتوشاپ تنها یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های موجود برای ایجاد هنر دیجیتال است.

  • استفاده در طراحی گرافیک:

خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای طراحی شرکت Adobe در فتوشاپ نیز گنجانده شده اند. به عنوان مثال، ابزار قلم یکی از ویژگی های اصلی Adobe Illustrator است. اکنون تقریباً در تمام برنامه‌های Adobe جزء اصلی است.در حالی که فتوشاپ برنامه اصلی طراحی گرافیکی نیست، اما هنوز هم بسیار توانا و قابل انعطاف می باشد و شما می توانید قبل از شروع آموزش Illustrator برخی از ابزارهای رایج را در فتوشاپ امتحان کنید.

  • طراحی پترن و بافت:

الگو و بافت ساده ترین کاری است که می توانید در Adobe Photoshop انجام دهید و طراحی را با کمی خلاقیت برای کاربران جذاب تر کنید.

  • در طراحی لوگو و برندسازی:

طراحی لوگو کار دیگری است که می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ انجام دهید،البته برنامه های کاربردی دیگری مانند Corel Draw، Adobe Illustrator و … وجود دارند.

  • طراحی وب:

مانند طراحی گرافیک، طراحی وب سایت تمرکز اصلی فتوشاپ نیست. برنامه های دیگری نیز وجود دارند که برای این کار مناسب ترند، اما فتوشاپ می تواند ابزار مفیدی برای شروع باشد.

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته:

و در انتها نکته حائز اهمیت این است که بدلیل حجم سنگین نرم افزار،اگر کارت گرافیک شما پایین باشد هنگام فعالیت با کندی سیستم روبرو می شوید،پس توصیه می کنیم برای تمرین فتوشاپ در منزل سیستم مناسب خریداری کنید تا در هنگام کار اذیت نشوید 

دوره آموزشی فتوشاپ در آموزشگاه علم پرور بصورت کاملا کاربردی و با اتکا بر یادگیری ابزارها و اصول اولیه کار با فتوشاپ برنامه ریزی شده است،همچنین در این دوره ابزارها و تکنیک های فتوشاپ بصورت گام به گام،پروژه محور و تخصصی آموزش داده می شود و در پایان دوره مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای برای هنرجویان صادر می شود.

⇐ توصیه می شود قبل از آموزش فتوشاپ دوره icdl را بعنوان پیش نیاز بگذرانید.

مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره:

دیدگاهتان را بنویسید

5/5 - (22 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://elmparvar.ir/?p=9156