دیپلم مدیریت خانواده

آموزشگاه علم پرور ارائه دهنده ی مهارتهای دیپلم در رشته های: گردشگری،حسابداری،کامپیوتر،مدیریت خانواده،نقشه کشی،گرافیک رایانه و …

دیپلم مدیریت خانواده | رشته مدیریت خانواده

دیپلم مدیریت خانواده | رشته مدیریت خانواده

دیپلم مدیریت خانواده | رشته مدیریت خانواده

با لذت آرامش حس خوب دقت تفکر مطالعه کنید

clock 1

زمان مطالعه

5 دقیقه

file 1

دسته بندی

دیپلم

list 1

سطح مقاله

مقدماتی

desk calendar 300x300 1

تاریخ انتشار

13/بهمن/1401

family 2
sun
با بهترین قیمت "دیپلم رسمی" بگیرید
جهت دریافت هزینه دیپلم مدیریت خانواده تماس بگیرید
دریافت مدرک دیپلم مدیریت خانواده از آموزش و پرورش

جهت دریافت دیپلم مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده بصورت غیر حضوری، می توانید پس از تکمیل فرم ثبت نام، با دریافت جزوه و فیلم های آموزشی از آموزشگاه، فقط در آزمون های سازمان فنی حرفه ای شرکت نمایید. ضمنا در صورت تمایل می توانید بصورت آنلاین در کلاس ها هم شرکت کنید

هنرجویان می توانند با همراه داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، یک قطعه عکس و آخرین کارنامه تحصیلی بصورت حضوری به آموزشگاه مراجعه نمایند و با توجه به هدف و علاقه، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

در ثبت نام حضوری، هنرجویان پس از ثبت نام طبق زمان بندی های مشخص شده در کلاس ها شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های تخصصی رشته مدیریت خانواده در امتحانات فنی حرفه ای شرکت می کنند. بعد از ثبت نام جزوه و فیلم های آموزشی در اختیار کارآموزان قرار می گیرد

دیپلم مدیریت خانواده | رشته مدیریت خانواده :

دیپلم مدیریت برنامه ریزی امور خانواده از جمله دیپلم های پرتقاضا و محبوب در شاخه کاردانش می باشد که موضوع آن در رابطه با پرورش بانوان بعنوان عناصر اصلی و مدیر خانواده است تا آنها بتوانند از عهده اجرای دستورات اخلاقی اسلامی در خانواده برآمده و در اجرای بهداشت خانه و خانواده، مدیریت اقتصاد در منزل، تنظیم برنامه غذایی، آراستگی و … توانا گردند.

دیپلم مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده در مقاطع دیپلم و بالاتر مخصوص بانوان است و آقایان نمی توانند در این رشته ثبت نام کنند، همچنین فارغ التحصیلان رشته مدیریت و برنامه ریزی خانواده می توانند بدون نیاز به گذراندن دوره ی پیش دانشگاهی و شرکت در آزمون سراسری، رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه ثبت نام کرده و ادامه تحصیل بدهند.

درصد قبولی در دیپلم مدیریت خانواده با توجه به راحت بودن آن بسیار بالا بوده و از لحاظ هزینه و مدت زمان برای خانم ها بسیار مناسب می باشد و متقاضیان دیپلم فنی حرفه ای مدیریت خانواده می توانند در کوتاه ترین زمان مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایند.

مهارت های تخصصی دیپلم مدیریت خانواده شامل دروس زیر می باشد :

  1. کاربر نرم افزار اداری 
  2. برنامه ریز امور هنری درخانواده
  3. برنامه ریز امور تغذیه در خانواده
  4. مراقبت امور بهداشت و سلامت خانواده
  5. برنامه ریز امور اقتصادی و اجتماعی خانواده

آینده تحصیلی و بازار کار رشته مدیریت خانواده:

ادامه تحصیل با دیپلم مدیریت خانواده مانند سایر رشته های تحصیلی فنی حرفه ای می باشد به این صورت که در قانون نظام جدید شما می توانید رشته ی دانشگاهی خود را تغییر داده و یا در همین رشته ادامه تحصیل داده و استخدام شوید. بعضی از شغل های رشته مدیریت خانواده عبارتند از: مربی مهد کودک، تولیدی پوشاک، خیاطی، آشپزی، گلدوزی و …. را نام برد.

ادامه تحصیل با دیپلم مدیریت خانواده: 

رشته مدیریت خانواده کنکور ندارد و هنرجویان این رشته می توانند بعد از دریافت مدرک تحصیلی دیپلم و بدون مدرک پیش دانشگاهی در دوره های کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ادامه تحصیل داده و در صورت تمایل به ادامه تحصیل با دیپلم مدیریت خانواده در مقاطع بالاتر همچون کارشناسی شرکت نمایند. همچنین می توانند در دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی و … بصورت با کنکور یا بدون کنکور ثبت نام کنند و هیچ تفاوتی بین این دو مدرک وجود ندارد.

دیپلم مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده

اهداف تحصیلی

دیپلم مدیریت خانواده

ادامه تحصیل با دیپلم مدیریت خانواده

در رشته مدیریت خانواده فنی حرفه ای تطبیق رشته وجود ندارد، به این معنی که شما می توانید رشته دلخواه و مورد علاقه خود را در دانشگاه بخوانید و محدودیت ندارد

رشته مدیریت خانواده

شاخه های رشته مدیریت خانواده در دانشگاه

برخی از زیر شاخه های رشته مدیریت خانواده عبارتند از: مددکار اجتماعی، مرکز اورژانس اجتماعی، خدمات کودکیاری، هتل بیمارستانی، مراقبت های سلامت و ...

کتاب های رشته مدیریت خانواده و درآمد این رشته:

رشته مدیریت خانواده شامل 5 درس بوده که در بالا به آن اشاره شد، امتحان مدیریت خانواده در دو مرحله و سوالات آن بصورت کتبی و عملی می باشد. کسب نمره بالای 50 برای آزمون تستی و نمره ی 70 به بالا برای امتحانات شفاهی ضروری می باشد. فرصت های شغلی در رشته مدیریت خانواده برای خانم ها بسیار زیاد است و عوامل زیادی در میزان درآمد افراد در این رشته موثر است ولی بطور میانگین می توان به دریافت حقوق 10میلیون تومان در ماه اشاره کرد.

رشته های دانشگاهی دیپلم مدیریت خانواده:

برخی از زیر شاخه های رشته مدیریت خانواده در دانشگاه می توان به رشته هایی همچون : کودکیاری، خدمات سلامت، دارو یاری، بهیاری، هتلداری، اورژانس اجتماعی و … اشاره کرد. همچنین جدول دروس رشته مدیریت خانواده کاردانش به همراه کد دیپلم مدیریت خانواده در پایین همین صفحه بصورت کامل مشخص شده است.

هزینه دیپلم مدیریت خانواده:

ارزیابی قیمت دیپلم مدیریت خانواده فنی حرفه ای با توجه به شرایط تحصیلی هر کارآموز متغییر است. چنانچه قصد دریافت مدرک دیپلم مدیریت خانواده در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین قیمت را دارید، می توانید جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدت زمان اخذ مدرک دیپلم:

مدت زمان تقریبی دریافت مهارت های تخصصی دیپلم مدیریت خانواده حدوداً شش ماه می باشد، البته این زمان با توجه به مقدار واحد های عمومی گذرانده شده در مدرسه متفاوت است. رشته مدیریت خانواده با سایر مدارک تحصیلی فرقی ندارد و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران بوده و علاوه بر این، رشته مدیریت خانواده کاردانش دارای ارزش ترجمه و استخدامی می باشد

signboard 1 pz3pcymrmc46taose3akf15ktvsvi7dvzg3ropbqp4

آینده شغلی رشته مدیریت خانواده

flower pot 1

مدیریت فروشگاه گل های مصنوعی و طبیعی

baker 1

احداث کارگاه آشپزی و قنادی

hand print 1

فعالیت بعنوان مربی مهدکودک

sewing machine 1

سرپرستی کارگاه های تولیدی پوشاک

target 1

سرپرستی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی

meeting 1

مدیریت و تاسیس کارگاه های خود اشتغالی

مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره:
مهارت های رشته مدیریت خانواده (مجموعه نهم)
ردیف
نام درس
کد استاندارد
تعداد واحد
1
کاربر ICDL
732120530140001
4 واحد
2
برنامه ریز امور تغذیه خانواده
512020670600001
12 واحد
3
برنامه ریز امور هنری در خانواده
731620830330001
18 واحد
4
برنامه ریز امور اقتصادی-اجتماعی
532220490010001
10 واحد
5
مراقب امور بهداشت و سلامت خانواده
532220470010001
7 واحد
6
مجموع
کد رایانه: 94101
51 واحد
(انواع دیپلم فنی حرفه ای)

مدیریت خانواده یکی از رشته های محبوب و پرمخاطب سازمان فنی و حرفه ای است که هدف آن ایجاد مهارت‌ پذیرش مسئولیت در مادران آینده جامعه و آموزش اصول مدیریت در تصمیم‌ گیری‌ ها و همچنین کمک به سایر اعضای خانواده‌ برای ارتقای سطح فرهنگی،اقتصادی و … به نحو شایسته است.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email
4.9/5 - (56 امتیاز)

45 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید