دوره های رایگان فنی حرفه ای

آموزشگاه علم پرور برگزار کننده دوره های آموزشی فنی حرفه ای در رشته های: کامپیوتر، حسابداری، گرافیک، نقشه کشی، گردشگری و …

دوره های رایگان فنی حرفه ای

دوره های فنی حرفه ای

clock 1

زمان مطالعه

5 دقیقه

file 1

دسته بندی

آموزش

list 1

سطح مقاله

متوسط

desk calendar 300x300 1

تاریخ انتشار

19/بهمن/1402

کلاس های فنی حرفه ای (رایگان):

دوره های فنی حرفه ای به دو صورت رایگان و غیر رایگان برگزار می شود. دوره های رایگان در مراکز دولتی فنی حرفه ای و توسط خود سازمان اجرا می شود و بابت آن هزینه ای از هنرجویان دریافت نمی شود، اما دوره های غیر رایگان توسط آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با شهریه مشخص برگزار می شود.

در این مقاله قصد داریم دوره های رایگان فنی حرفه ای را به شما معرفی کنیم و همچنین تفاوت آن با دوره های آموزشی آموزشگاه فنی حرفه ای را بگوییم. به نظر شما با وجود برگزاری کلاس های رایگان فنی حرفه ای چرا ما باید به آموزشگاه ها مراجعه کنیم؟ برای دریافت جواب این سوال تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

دوره های رایگان فنی حرفه ای تهران :

کلاس های رایگان فنی حرفه ای علاوه بر تهران در سایر شهرهای دیگر هم برگزار می شود و برای افرادی که قصد یادگیری مهارتی را دارند اما بدلیل مشکلات مالی توانایی رفتن به کلاس های پولی آموزشگاه را ندارند، مناسب است. دوره های رایگان دارای معایبی است که در ادامه به آنها شاره می کنیم:

  • دارای بازه زمانی مشخص و ظرفیت محدود برای ثبت نام
  • برگزاری کلاس ها فقط در بعضی از مراکز فنی حرفه ای 
  • تنوع بسیار پایین دوره های آموزشی برای ثبت نام
  • دسترسی نسبتا سخت به مراکز فنی حرفه ای

اینها فقط تعدادی از معایب دوره های رایگان فنی حرفه ای بودند که برای شما مثال زدیم. مسئله بعدی که وجود دارد این است که این کلاس ها کاملا رایگان هم نیست به این معنی که هزینه بسیار کمی از شما بابت، ثبت نام در دوره آموزشی که مبلغ 15هزار تومان، خدمات مشاوره 10هزار تومان، ثبت نام در آزمون اول 90هزار تومان و برای صدور، تعویض و تمدید گواهینامه مهارت 100هزار تومان از شما برای ثبت نام در سایت فنی حرفه ای دریافت می شود.

قیمت دوره های فنی حرفه ای :

قیمت کلاس های فنی حرفه ای هر سال توسط اداره کل به آموزشگاه ها اعلام می شود، در صورتی که علاقه مند هستید از شهریه کلاس های فنی حرفه ای مطلع شوید می توانید به سایت https://tehran.irantvto.ir مراجعه و هزینه کلاس های فنی حرفه ای را مشاهده نمایید.

آموزشگاه علم پرور در نظر دارد برای رفاه حال هموطنان عزیز زمان و شرایط ثبت نام دوره های رایگان فنی حرفه ای را در پیج اینستاگرام خود قرار دهد تا عزیزانی که تمایل به شرکت در دوره های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی را دارند، بتوانند از این موقعیت استفاده نمایند. https://www.instagram.com/elm_parvar

%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86 %D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%A2%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87 1 نکته: تمامی اتباع با داشتن کد فراگیر می توانند از آموزش های فنی حرفه ای (رایگان + پولی) استفاده کرده و مدرک بین المللی دریافت نمایند.

دوره های رایگان فنی حرفه ای تهران

دوره های رایگان فنی حرفه ای تهران

دوره های فنی حرفه ای برای مهاجرت

دوره های فنی حرفه ای برای مهاجرت

گواهینامه های فنی حرفه ای بدلیل داشتن کد بین المللی در سازمان جهانی کار (ILO) در 187 کشور جهان قابل ترجمه و استفاده می باشد. فقط کافی این گواهینامه ها را بصورت رسمی ترجمه و از آن استفاده کنید.

دوره های فنی حرفه ای برای بازنشستگان

دوره های فنی حرفه ای برای بازنشستگان

این طرح در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای (در صورت داشتن ظرفیت) به صورت رایگان و در آموزشگاه های آزاد (دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای) با ارائه ۵ تا ۳۰ درصد تخفیف اجرا می شود.

دوره های فنی حرفه ای برای بانوان و آقایان:

سازمان آموزش فنی حرفه ای دوره های خود برای بر اساس جنسیت (بانوان و آقایان) طبقه کرده تا افراد بر اساس نیاز خود در کلاس ها ثبت نام نمایند، البته بسیاری از این دوره ها مشترک است و هم خانم ها و هم آقایان می توانند در دوره ها شرکت کنند. تعدادی از این دوره ها که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند عبارتند از:

نحوه ثبت نام دوره های فنی حرفه ای:

هنرجویان به دو روش می توانند در دوره های آموزشی فنی حرفه ای ثبت نام کنند. بصورت کلی نحوه ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای به شکل زیر است :

1) دوره های فنی حرفه ای رایگان:

برای ثبت نام در کلاس های رایگان فنی حرفه ای ابتدا باید به سایت سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنید و پس از انتخاب دوره آموزشی و پرداخت هزینه آن ثبت نام خود را انجام دهید که البته این کار ممکن است کمی پیچیده باشد و سردرگم شوید.

شما می توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام آموزشگاه علم پرور به راحتی از زمان و شرایط دوره های رایگان مطلع شوید و در صورت هر گونه مشکل در ثبت نام از مشاوران آموزشگاه سوال بفرمایید 

2) دوره های فنی حرفه ای غیر رایگان:

برای ثبت نام در دوره های غیر رایگان فنی حرفه ای، می توانید با مراجعه به آموزشگاه های فنی حرفه ای و انتخاب دوره مورد علاقه خود، شهریه دوره را پرداخت کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در دوره ها:

انواع دوره های فنی حرفه ای

دوره های رایگان فنی حرفه ای بسته به دوره انتخابی، به صورت حضوری یا الکترونیک می توانید در دوره ثبت نام کنید

هزینه ثبت نام در این کلاس ها، حدودا 200 هزار تومان می باشد

برای دریافت شهریه و لیست دوره ها، به کانال اینستاگرام آموزشگاه علم پرور به نشانی (elm_parvar@) بپیوندید

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email
5/5 - (5 امتیاز)

12 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید