بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای

آموزشگاه علم پرور ارائه دهنده ی مهارت های دیپلم در رشته های: گردشگری، مدیریت خانواده، گرافیک رایانه ای، نقشه کشی، حسابداری، کامپیوتر و هتلداری 

2

آموزشگاه فنی حرفه ای

فنی
clock 1

زمان مطالعه

5 دقیقه

file 1

دسته بندی

فنی حرفه ای

list 1

سطح مقاله

مقدماتی

desk calendar 300x300 1

تاریخ انتشار

19/خرداد/1402

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران کجاست
halloween 2 1

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای تهران:

در شهر تهران آموزشگاه های فنی و حرفه ای زیادی در زمینه های مختلف مشغول برگزاری کلاس هستند. رشته های آموزشی فنی حرفه ای بسیار گسترده و متنوع می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

اکثر آموزشگاه های فنی حرفه ای که در کشور مشغول فعالیت هستند، از لحاظ کیفیت آموزشی تمامی تلاش خود را می کنند تا با آموزش های فنی و حرفه ای، کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده کنند. از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه شود این است که، تنها مراکز فنی حرفه ای معتبر که دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هستند می توانند مدرک بین المللی فنی حرفه ای به شما ارائه بدهند.

مسئله بعدی می توان به مزایای مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت و استخدام در کشورهای دیگر اشاره کرد، افراد می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد علاوه بر ورود به بازار کار، مدرک فنی حرفه ای بین المللی هم دریافت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. تمامی آموزش های مهارتی فنی حرفه ای دارای کد ملی آموزش شغلی بوده و در 187 کشور دنیا معتبر می باشد.

آموزشگاه علم پرور با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دوره های کامپیوتر، حسابداری، گرافیک، نقشه کشی، برنامه نویسی، طراحی سایت، انیمیشن سازی و بقیه دوره ها را بصورت پروژه محور و تخصصی به هنرجویان خود آموزش میدهد که بتوانند بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شده و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت نمایند.

کارت مهارت فنی حرفه ای چیست:

registered

گواهینامه مهارت فنی حرفه ای جزو معتبرترین مدارکی است که بعد از گذراندن یک دوره آموزشی می توانید در داخل کشور دریافت کنید. برای دریافت کارت مهارت، ابتدا باید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و پس از قبولی در امتحان، می توانید مدرک فنی حرفه ای بین المللی خود را از سایت دریافت نمایید. گواهی فنی حرفه ای یا کارت مهارت به افرادی که دنبال شغل یا مهاجرت به کشورهای دیگر هستند، می تواند بسیار کمک کرده و بر آینده شغلی افراد اثر گذار باشد.

گرفتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی بسیار آسان است. تنها کافی است که شما یک دوره آموزشی را انتخاب کنید و مدرک رسمی فنی حرفه ای را دریافت کنید. به منظور استعلام مدرک فنی و حرفه ای هم می توانید به سایت سازمان فنی و حرفه ای مراجعه کرده و با داشتن کد شناسایی که از آموزشگاه دریافت می کنید، مدرک فنی حرفه ای خود را در سایت ببینید

کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای را می توانید از آموزشگاه فنی حرفه ای که در آنجا ثبت نام کرده اید دریافت نمایید. گواهینامه های فنی و حرفه ای انواع مختلف دارد و کاراموزان با توجه به علاقه خود در دوره ها شرکت می کنند و گواهینامه مهارت آن رشته را دریافت می کنند.

لیست استاندارد های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای جهت اخذ مدرک بین المللی

رشته های آموزشگاه فنی حرفه ای:

لیست رشته های فنی حرفه ای تهران: رشته های آموزشگاه فنی حرفه ای بسیار متنوع و گسترده هستند، مانند: رشته هتلداری، رشته گردشگری، رشته حسابداری، رشته گرافیک و غیره. برای مشاهده لیست کامل دوره های آموزش فنی و حرفه ای می توانید از طریق لینک بالا اقدام نمایید.

logo-animate

آدرس و شماره تلفن مراکز فنی حرفه ای تهران

نام مراکز
آدرس
شماره تماس
نقشه

مرکز شماره 1 (شهید مهمانچی) فنی و حرفه ای

میدان بهمن - ابتدای بزرگراه بعثت - نرسیده به چهارراه چیت سازی 

۵۵۶۷۱۹۶۲

مرکز شماره 2 (شهید سُهی) فنی و حرفه ای

ميدان بهمن، بزرگراه بعثت، نرسیده به چهارراه چیت سازی

55680005

مرکز فنی و حرفه ای خواهران پروین اعتصامی

 

چهارراه یافت آباد، بلوار معلم، نرسیده به میدان معلم، پلاک ۹۱

66639493

مرکز فنی و حرفه ای شماره 4 شهید بهرامی

بلوار یافت آباد - بین بازار مبل و میدان معلم - مرکز شماره 4 شهید بهرامی

66102729

مرکز فنی و حرفه ای شماره ۵، شهید مروتی

ميدان بهمن نبش پارک سردار جنگل، روبروی بیمارستان امیر المومنین

55346722

مرکز فنی و حرفه ای شماره 7، شهید مطهری

اتوبان کرج - جنب پیکان شهر - خیابان سرو آباد - خیابان هشتم غربی

44782920

مرکز فنی و حرفه ای شماره 8 هشت زعفرانیه

خیابان ولیعصر، خ آصف ، خ بهزادی ، خیابان شهید میرزایی ، بالاتر از خیریه توان بخشی عمل 

22185280

مرکز فنی و حرفه ای شماره 9، شهید چمران (مشیریه)

سه راه افسریه ، میدان آقا نور ، شهرک مشیریه ، بلوار بوعلی شرقی ، روبروی کلانتری مشیریه

33868007

مرکز فنی و حرفه ای شماره 13، الزهراء

خیابان آزادی – نرسیده به میدان آزادی – کوچه میرقاسمی – بن بست چهارم

66039720

مرکز فنی و حرفه ای شماره بیست و یک (اقدسیه)

 اقدسیه ، بزرگراه امام علی (ع) ، اتوبان ارتش ، پشت دانشگاه پیام نور

۲۲۴۹۶۳۶۴

معتبرترین مراکز آموزش دوره های فنی و حرفه ای در کشور:

برترین مراکز دریافت مدرک فنی و حرفه ای در رشته های مختلف در تهران کجاست؟ احتمالا این سوالی است که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش بیاید که مدرک فنی حرفه ای از کجا بگیریم یا بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران کجاست؟ در پاسخ به این سوال ها باید به شما بگوییم که هنگام ثبت نام در آموزشگاه های فنی حرفه ای باید به تعدادی از فاکتورها مهم توجه کنید. بعنوان مثال: در مرحله اول هنگام ثبت نام حتما جواز آموزشگاه را مشاهده کنید و استعلام آموزشگاه را با مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت نمایید. بسیاری از افرادی که دیپلم جعلی براشون صادر میشه و در آینده به مشکل می خورند بخاطر بی توجهی به همین نکته به ظاهر کوچک است.

مرحله بعدی که در زمان ثبت نام لازم است دقت کنید مطالعه فرم ثبت نام و توجه به تمام جزئیات مفاد قرارداد و همچنین اگر سوالی است که ذهنتان را مشغول کرده بدون تعارف از مسئول ثبت نام آموزشگاه سوال کنید که بعدا دچار مشکل نشوید. برای مثال شما تصمیم دارید، دوره کامپیوتر icdl را در یکی از آموزشگاه های فنی حرفه ای ثبت نام کرده و مدرک آن را دریافت کنید. تصور کنید یک آموزشگاه شهریه دوره ICDL را به شما دو میلیون تومان و دیگری مبلغ بالاتری مثلا سه میلیون تومان به شما اعلام می کنند. اینجاست که شما باید تصمیم بگیرید و به این نکاتی در ادامه میگیم توجه کنید.

آموزشگاهی که مبلغ کمتر به شما اعلام کرده ممکن است تعداد ساعت و جلسات کمتری برای آموزش در نظر گرفته باشد، استفاده از اساتید متوسط یا ضعیف، استفاده همزمان دو نفر از یک سیستم و شاید سیستم های که برای آموزش هنرجویان خود در نظر گرفته باشند قدیمی باشد، و بابت خدماتی که باید رایگان به شما ارائه داده شود هزینه دریافت کنند. مثل کارت ورود به جلسه فنی و حرفه ای که خود شما هم می توانید از سایت دریافت کنید و نباید هزینه ای بابت این موضوع پرداخت کنید.

در مقابل آموزشگاهی که شهریه بالاتر دریافت می کند ممکن است از مزایایی همچون: ارائه تعداد ساعت آموزشی بیش تر و کامل تر، استفاده از اساتید معتبر و خوب، ارسال فیلم های آموزشی هر جلسه برای کارآموزان، داشتن سیستم های قوی و بروز، دریافت نکردن هزینه های اضافی، استفاده هر نفر از یک سیستم بصورت اختصاصی، موقعیت مکانی و دسترسی خوب آموزشگاه و … اشاره کرد. 

استعلام مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای:

استعلام آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیار آسان است. برای استعلام مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای ابتدا باید به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه کرده و پس از جستجو نام آموزشگاه می توانید پروانه تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای، آدرس؛ شماره تلفن، حرفه های آموزشی و تمام مشخصات را بصورت کامل مشاهده و بررسی نمایید. برای مثال برای استعلام آموزشگاه علم پرور با کلیک بر روی آرم سازمان فنی حرفه ای در آخر صفحه می توانید مشخصات آموزشگاه را مطالعه کنید.

مدارک لازم برای دریافت مدرک فنی حرفه ای:

انواع دوره های آموزشی فنی حرفه ای:

آموزشگاه علم پرور یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای می باشد که در مرکز تهران (چهاراه ولیعصر) واقع شده و دارای دسترسی مناسبی برای هنرجویان است. دوره های آموزشی فنی حرفه ای در آموزشگاه علم پرور بصورت کاملا کاربردی، پروژه محور و تخصصی آموزش داده می شود.

بصورت کلی شهریه دوره های فنی حرفه ای بستگی به نوع دوره، موقعیت آموزشگاه و میزان خدمات به کارآموزان دارد

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه علم پرور به این صورت است که شما بعد از اتمام دوره آموزشی می توانید مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت نمایید

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email
4.9/5 - (14 امتیاز)

14 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید